Jak vybírat reklamní předměty, aby zaujaly?
Reklamní předměty jsou velice jednoduchou formou propagace naší společnosti (nebo třeba výrobku či služby), která navíc patří k těm levnějším formám reklamy. Na druhou stranu je to ale velice účinná forma reklamy. Přináší spousty výhod, kterých spousta firem využívá. Obdarováním vzniká mnohem silnější a rychlejší pouto mezi klientem a naší společností, nebo dochází k udržování vztahů. Jak mají ale reklamní předměty vypadat a jaké mají mít vlastnosti, aby neskončily v odpadkovém koši?
Pozor na kvalitu
To, co darujete, ovlivňuje pozitivní asociace se značkou, kterou na sobě předměty mají. Dárky tedy mohou ovlivnit to, co si lidé o vaší společnosti myslí. Proto bychom výběru reklamních předmětů měli věnovat zvláštní pozornost. I když darujete předměty každodenního života, které mají hlavně praktický účel, měly by být dostatečně kvalitní. Nekvalitní výrobky totiž mohou negativně ovlivnit smýšlení o vaší společnosti.
Dárky podle činnosti firmy
Pokud své reklamní činnosti sladíte s činností firmy, zvýšíte tím ještě více povědomí o své společnosti. Například elektronické přístroje a vychytávky budou dávat společnosti, které nabízí inovativní služby. Truhlářství a nábytkářství mohou nabízet reklamní předměty ze dřeva (může jít o propisky, klíčenky nebo i diáře s dřevěnými deskami).
Funkčnost dárku
Je pěkné zvolit si jako reklamní předmět nějakou potravinu, jako jsou například čokoládové bonbony. Ty však mohou mít krátkou trvanlivost a existují problémy, které mohou vzniknout špatným skladováním. Vyplatí se darovat takové předměty, které bude obdarovaný používat opakovaně – a tím více se mu bude logo vaší společnosti vrývat do paměti. Až příště bude potřebovat službu nebo výrobek, který vaše společnost nabízí, pravděpodobně si ihned vybaví právě vaši společnost. Ideálním funkčním dárkem je například deštník, který může uživatele vytáhnout z nouze.