Proč používat webové push notifikace?
Jaký význam mají webové push notifikace pro správu měst a obcí a jak tento nástroj používá marketing e-shopů? Podívejte se, jak je možné využívat webové push notifikace.
Potvrzení odběru
Webové notifikace představují zcela nový způsob komunikace správce webové stránky s odběratelem obsahu. Když odběratel obsahu souhlasí s odběrem těchto upozornění, naskýtají se zcela nové možnosti. Města pomocí push notifikací mohou informovat občany například o smogové či povodňové aktivitě, či jiným způsobem upozornit občany na hrozící nebezpečí. Push notifikace v marketingu vám umožňují informovat své klienty o akčních nabídkách, nebo o slevových akcích.
Konkurenční výhoda
Zatímco vaše konkurence stále čeká na to, až se neustále se měnící svět vrátí opět do „starých známých kolejí“, vy již dnes můžete komunikovat s klienty zcela moderním způsobem, který bude příjemný zákazníkům i vám. Stačí vám k tomu jednoduchá administrace, ke které nepotřebujete znát vůbec nic z oboru programování. Vše je pro vás již nachystáno, a tak upozornění vaší stránky můžete ovlivňovat prakticky odkudkoliv. Zákazníci budou moc dobře vědět, kde je pro ně přichystáno něco extra.
Přizpůsobení prohlížečům
S kvalitní push notifikací máte jistotu, že se váš obsah bude zobrazovat na všech prohlížečích zcela správně a individuálně. Nad formou zobrazení notifikace máte neustále plnou kontrolu, formu i obsah tedy můžete měnit v reálném čase podle svých potřeb. Tento marketingový kanál se stává významnou konkurenční výhodou, která dokáže přilákat pozornost zákazníků.
Okamžité upoutání pozornosti
S webovými notifikacemi si budete jisti, že se pozornost návštěvníka vaší stránky bude vždy nejprve soustředit na zajímavé informace, které jim budete pomocí notifikací předávat. Pokud jste majitelem e-shopu, vaši klienti budou o zajímavých akcích vědět jako první. Když jim nabídnete pravidelně dostatečně zajímavý obsah, budou u vás spokojení a vždy se rádi vrátí.
Webové push notifikace slouží nejen správě měst a obcí, ale představují konkurenční výhodu například u celé řady e-shopů.